Good base lacks refinement

Brand Strategy – Design Innovation (M.A.)

  • Studieninhalte
    4.0
  • Dozenten
    4.0
  • Lehrveranstaltungen
    4.0
  • Ausstattung
    4.0
  • Organisation
    3.0
  • Literaturzugang
    2.0
  • Digitales Studieren
    2.0
  • Gesamtbewertung
    3.3
The learning experience was good but most of the positive outcome came from the people and working together. The program wasn't bad but the tech content was to superficial to be meaningfull and took valuable time that could've been better invested. Overall a lack of deepness in brand analisis due to a forced inclusion of tech.
Tipp: Weiterführende Informationen zum Studium hier!

Aktuelle Bewertungen zum Studiengang

4.0
Chayaporn , 07.06.2021 - Brand Strategy – Design Innovation (M.A.)
4.1
Tarun , 05.01.2021 - Brand Strategy – Design Innovation (M.A.)

Über Karl

  • Alter: 30-32
  • Geschlecht: Männlich
  • Abschluss: Ja
  • Studiendauer: 4 Semester
  • Studienbeginn: 2020
  • Studienform: Vollzeitstudium
  • Standort: Standort Hamburg
  • Weiterempfehlung: Ja
  • Geschrieben am: 01.09.2023
  • Veröffentlicht am: 01.09.2023